Asiakkaidemme kokemuksia
Me uskomme, että palveleva ja asiantunteva tilitoimisto on yrittäjälle arvokas kumppani. Asiakkaiden luottamuksen toistuva lunastaminen ja odotusten täyttäminen vaativat määrätietoista työtä; kehittymistä, uudistumista ja jatkuvaa oppimista. Tällä sivulla annamme asiakkaidemme kertoa minkälainen taloushallinnon kumppani olemme.
Onnistumisia vuodelta 2024:
Vuoden 2024 syksyllä järjestetyssä vuosittaisessa asiakastyytyväisyyskyselyssä tuloksemme olivat jälleen erinomaisella tasolla. Erityisen tyytyväisiä olemme olleet vuosi toisensa jälkeen kyselyn kattavuuteen. On upeaa huomata, että suuri osa asiakkaistamme haluaa antaa palautetta yhteistyöstämme sujuvuudesta ja täten auttaa meitä kehittämään toimintaamme. Kiitos kaikille kyselyyn vastanneille!
%
asiakkaistamme antoi kirjanpidon päivittäisille palveluille yleisarvosanaksi hyvä tai erinomainen
%
asiakkaistamme antoi palkanlaskennan palveluille yleisarvosanaksi hyvä tai erinomainen
%
%
asiakkaistamme antoi omalle talouden yhteyshenkilölle
yleisarvosanaksi hyvä tai erinomainen
%
asiakkaistamme antoi palkkayhteyshenkilölleen yleisarvosanaksi hyvä tai erinomainen
%
asiakkaistamme kertoo asioinnin kanssamme olevan sujuvaa.
Korkea suositteluindeksimme kertoo monipuolisista onnistumisista
Visiomme mukaisesti haluamme olla alamme suositelluin kumppani ja työnantaja. Yhdeksi onnistumisen mittariksi olemme valinneet standardoidun nettosuositteluindeksin eli NPS:n. Viimeisin NPS lukumme oli alamme keskiarvoon nähden korkea ja kansainväliselläkin tasolla erinomaisena pidetty 57.
Vaikka olemme todella ylpeitä saavutuksestamme, jatkuu kehitystyömme nyt ja tulevaisuudessa. Uskomme olevamme oikealla polulla visiomme toteuttamisessa.
*NPS eli Net Promoter Score (suositteluindeksi) on standardoitu menetelmä asiakasuskollisuuden mittaamiseen. Saatu indeksiluku asettuu -100 ja +100 välille ja 50 ylittäviä tuloksia pidetään erinomaisina.
Yhteyshenkilöiden arvosanat
Toimintatapaamme kuuluu hiukan poikkeuksellisesti se, että jokainen asiakkaamme saa palveluilleen aina nimetyt tekijät, jotka toimivat tämän omana, kasvollisena asiantuntijana. Toimintatapa on pidetty niin asiakkaidemme kuin ammattilaistemme keskuudessa. Ammattilaisemme saavatkin vuodesta toiseen erinomaista palautetta omilta asiakkailtaan.
- Yleisarvosana 4,3/5
- Kirjanpidon työntekijät 4,6/5
- Palkkahallinnon työntekijät 4,5/5
- Konsultointi- ja neuvontapalveluita tuottavat henkilöt 4,3/5
Viestintä ja raportointi
Tilitoimiston asiakkaan pitää voida luottaa siihen, että oman taloushallinnon kumppanin tuottama taloustieto ja raportit ovat selkeitä ja hyödyllisiä. Tämän lisäksi asiakkaanamme sinulla on myös lupa odottaa saavasi meiltä tiedon esimerkiksi tärkeimmistä liiketoimintaasi koskettavista laki- ja säädösmuutoksista.
- Tilitoimisto pitää yhteyttä riittävän usein 4,3/5
- Tilitoimisto tiedottaa laki- ja säädösmuutoksista riittävästi 4,3/5
- Minulle on selkeää mitä ostamaamme palveluun kuuluu 4,0/5
- Informaatio on helposti käytettävää ja palvelee tarpeitani 4,2/5
Kokemuksia asiakkaamme omalla suulla:
Vaalimme pitkiä ja luottamuksellisia kumppanuuksia, jotka antavat asiakkaallemme enemmän kuin pelkän toimivan taloushallinnon. Lue näistä haastatteluista, miten asiakkaamme kokevat palvelumme.
Haluatko tilitoimistopalvelusi asiantuntevasti, henkilökohtaisesti ja paikallisesti tuotettuna? Jätä yhteydenottopyyntö, niin olemme sinuun yhteydessä. Asiantuntijamme kanssa mitoitatte yhdessä sinulle sopivimman palvelukokonaisuuden.